Here we go! - Reisverslag uit Heathrow, Verenigd Koninkrijk van Britt Van Herck - WaarBenJij.nu Here we go! - Reisverslag uit Heathrow, Verenigd Koninkrijk van Britt Van Herck - WaarBenJij.nu

Here we go!

Blijf op de hoogte en volg Britt

14 Januari 2017 | Verenigd Koninkrijk, Heathrow

Kriebels in de buik, zweethandjes en een droog mondje. De symptomen van een licht zenuwachtige reiziger die voor de eerste keer alleen erop uit trekt. 'Spannend' is het minste wat je kan zeggen. Maar of ik er zin in heb? 100%! Oké, er was een traantje bij het afscheid nemen van mijn lieve familie, maar als de poortjes van de gate achter me dicht gaan voel ik me beter dan ooit en exact waar ik moet zijn. Het is nú al leuk en ik ben nog niet eens vertrokken. Nu een korte vlucht naar Londen gehad, en dadelijk 13u vliegen (het enige waar ik niet echt heel veel zin in heb maar goed) naar Colombo. Ik kan niet wachten om in de aankomsthal mijn correspondent van The Green Lion te begroeten! Benieuwd wat er de komende zes weken van me verwacht wordt tijdens m'n werk, hoe de mensen zijn en de cultuur en wat ik allemaal ga meemaken. Laat maar komen!

  • 14 Januari 2017 - 22:12

    Kris Van Herck:

    Hey,
    dat traantje bij mij was er ook, maar da's van geluk! Jij gaat nu het avontuur van je leven beleven en daar moet je met volle teugen van genieten. Ik hoop op deze blog veel te mogen lezen! :-)

    xxxx

  • 14 Januari 2017 - 22:23

    Frank Van Herck:

    Voor ons allen best wel een heavy moment hé
    't Is ook niet niks wat je gaat doen
    Ga ervoor en hou ons op de hoogte

  • 14 Januari 2017 - 22:24

    Frank Van Herck:

    Xxxxxx
    Heb net gezien dat emoticons hier niet van doen zijn
    Xxx ;-))

  • 14 Januari 2017 - 23:26

    Deborah Verstappen:

    Hey Bibi!
    Veilige vlucht!
    Heel dapper van je om dit te doen! Niks dan respect!
    X

  • 14 Januari 2017 - 23:56

    Linda Simons:

    Goed zo lieve meid, go for it!!!love you, Linda & Marley

  • 15 Januari 2017 - 06:56

    Marc VAN HERCK:

    We weten dat je dit avontuur tot een goed eind gaat brengen.
    Amuseer je ginder en pas goed op jezelf.

  • 15 Januari 2017 - 09:58

    Tasj:

    Geniet er daar volle bak van he...
    Een reis om nooit te vergeten en voor we het weten kunnen we er al terug samen op klinken

  • 15 Januari 2017 - 11:35

    Sandra Beullens:

    Hey Britt, het grote avontuur is dan eindelijk begonnen !! Zo lang op gewacht en dan zit je daar , in het vliegtuig naar het andere eind van de wereld !! Ik hoop dat je daar alleen maar leuke dingen gaat beleven !! Het ga je goed en ik ben benieuwd naar de exotische verhalen !! Voor jou even geen sneeuw en kou, maar tropische temperaturen, geniet er maar van !! Wij houden intussen de 9D wel overeind !! XXX Sandra.

  • 15 Januari 2017 - 18:20

    Mama :

    Ben zo fier op jou.. Al die fijne reacties doen me deugd. Iedereen leeft met jouw avontuur mee. Mis je wel maar "no boundaries". Xxx

  • 16 Januari 2017 - 09:40

    Pat Balemans:

    Goei reis, werkt ze èn geniet.

  • 16 Januari 2017 - 11:32

    Annie:

    Hallo Britt, had de 14 de al wat gestuurd maar kon niet op de blog. Dus nu een geweldig avontuur. Enkele kwade dagen wanneer je jezelf even terug moet oppeppen die had ik ook MAAR je gaat zeker geweldige dingen meemaken en geniet van alles. Na je goede werk tijd voor jou alleen en NIKS MOET , doen waar jezelf ZIN in hebt .......GREAT toch !!! Toch bedenken altyd voorzichtig zijn NOOIT iemand zijn leuke praatjes geloven .....JA MAaaaaaa.
    Ook altyd denken wie goed doet , goed ontmoet. Veel liefs en geluk .
    Liefs annie SUCCES

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Britt

Actief sinds 27 Dec. 2016
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 40619

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 25 Maart 2017

Volunteering and travel in Sri Lanka

Landen bezocht: